Søger erfaren administrator til vores meningsfulde organisation

Har du styr på administration, økonomi, og drift?
Trives du med at skabe struktur, systemer og et arbejdsflow, der bare kører?
Kan du jonglere bogholder-support, medlemsservice og ledelsesstøtte?

Så er du måske vores nye kollega i Areopagos.

Vi søger en skarp, detaljeorienteret og ansvarsfuld administrativ medarbejder, der kan holde styr på vores daglige drift. Du bliver en nøgleperson i vores organisation og vil spille en central rolle i hverdagens økonomi, planlægning og administration.

Hverdagen

Kunde- & medlemsservice

  • Besvarelse af henvendelser fra medlemmer og samarbejdspartnere
  • Håndtering af tilmeldinger, registreringer og generelle driftsopgaver
  • Håndtering af medlemsbetalinger og opfølgning på kontingenter
  • Kontakt og opfølgning med vores samarbejdspartnere i Hongkong

Økonomi, administration & ledelsesstøtte

  • Agere bindeled mellem administration, ledelse og medlemmer
  • Fakturahåndtering, bogføringssupport og dataløn via Visma
  • Indberetning og kontakt til offentlige myndigheder fx SKAT og fonde
  • Koordinering af møder, referatskrivning og administrativ støtte til landechefen
  • Ansvar for vores interne databasesystem og medlemsregister (CRM)

Om dig

  • Erfaren administrativ medarbejder – minimum 3-5 års erfaring med administration, økonomi og drift – gerne fra NGO, forening eller lignende.
  • Uddannelse – Relevant uddannelse inden for administration, økonomi eller lignende (fx kontoruddannelse, administrationsbachelor eller tilsvarende).
  • Økonomisk snilde – Tryg ved bogholderi, budgetter og regnskab (erfaring med Economics og Visma er en stor fordel).
  • Stærke IT-kompetencer – Vant til at arbejde i Excel, Word, Teams, Mailchimp og databaseprogrammer (CRM).
  • Struktureret og detaljeorienteret – Arbejder systematisk og kan håndtere flere opgaver på én gang uden at miste overblikket.
  • Selvstændig, men teamplayer – Tager ansvar for dine opgaver, men trives også i teamsamarbejde.
  • Serviceminded og imødekommende – Gode kommunikationsevner og formår at skabe gode relationer til både medlemmer og kolleger.
  • Forstår vores mission – Interesse for og forståelse af kirkelige organisationer samt vores arbejde og vision.

Hvad vi tilbyder

💰 Løn efter kvalifikationer (jf. statens lønramme)
🏡 Fleksibel arbejdstid
📚 Faglig udvikling og et inspirerende arbejdsmiljø
☕ En lille og dynamisk organisation med en stærk og meningsfuld vision
👏🏼 En flok gode kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø

Dansk landechef, Bente Pahus Mikkelsen

Praktisk

Er du klar til at blive en uundværlig del af Areopagos?

Send din ansøgning og CV samt relevante bilag til landechef Bente Mikkelsen Pahus på email bmp@areopagos.dk – vi indkalder løbende til samtaler!

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Bente Pahus på bmp@areopagos.dk eller på 30322810 . Du kan også læse mere om os på: Areopagos.dk.

Arbejdsstedet er på vores hovedkontor i København (vi har også kontor i Oslo).
Der vil til tider være rejseaktivitet, og aften/weekendarbejde må påregnes.

Om Areopagos

Areopagos er en nytænkende dialogmission, som skaber mødepladser for eksistentiel dialog og rum for fordybelse og trospraksis. Vi arbejder primært i Skandinavien, men også i Asien – særligt Hong Kong og Kina. 

Vores formål er at bidrage til en større forståelse for ”den andens” ståsted, at åbne nye rum for at tale om og praktisere tro i vores tid og at udvikle på den gensidige inspiration, der opstår, når vi mødes på tværs af kultur, tro og referencerammer. Vi arbejder ud fra et kristent ståsted med stor inspiration fra vores arv fra øst, særligt buddhismen, samt kinesiske og asiatiske religioner og kulturer. Det giver os en arv med særligt fokus på praksis, gæstfrihed, venskab, respekt, stilhed, bøn og samtale. Vi søger en holistisk spiritualitet og en sund balance mellem kontemplation og handling.

Søg her